⭐⭐⭐⭐⭐
✅ автор: Моніка Франья
✅ Видавництво: Видавництво Сілезького університету
✅ сторінки: 196, формат: 248x174 мм
✅ Рік випуску: 2013, палітурка: буклет
✅ ISBN: 978-83-226-2194-3
✅ EAN: 9788322621943
✅ код: 622729 AT5
⭐⭐⭐⭐⭐
✅ автор: Моніка Франья
✅ Видавництво: Видавництво Сілезького університету
✅ сторінки: 196, формат: 248x174 мм
✅ Рік випуску: 2013, палітурка: буклет
✅ ISBN: 978-83-226-2194-3
✅ EAN: 9788322621943
✅ код: 622729 AT5
медіальна цивілізація, матеріалізований світ, опосередкована реальність-це всього лише кілька термінів сучасного середовища проживання людини. Не буде перебільшенням сказати, що ЗМІ сьогодні повсюдно. Їх розвиток ніколи не був таким швидким, і інструментарій не був таким широким. Для потенційного одержувача Засоби масової інформації є джерелом як можливостей, так і загроз. Медіа-освіта, що розуміється як медіа-освіта, для засобів масової інформації та засобів масової інформації, є відповіддю на виклики часу. Представлена книга-спроба наблизити читача до суті і стану медіаосвіти в Польщі, особливо в контексті шкільної освіти. Він також торкається проблеми реклами як переконливого повідомлення. Основною частиною роботи є аналіз результатів досліджень про вплив семінарів з медіаосвіти на прийом телевізійної реклами у школярів. Автор також прагне висловити думку шкільної спільноти в Сілезії про медіаосвіту. Видання адресоване в першу чергу науковцям, які цікавляться проблемою ЗМІ в контексті освіти, а також активним педагогам, педагогам, студентам.