МЕДІЙНА ОСВІТА ТА РЕКЛАМА. ТЕОРЕТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ..

МЕДІЙНА ОСВІТА ТА РЕКЛАМА. ТЕОРЕТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ..


682 грн.


Код:17087983640
Наявність: в наявності
Cтан: Новий
Заголовок: МЕДІАОСВІТА ПРОТИ РЕКЛАМИ
Носій: паперова книга
Мова публікації: польський
Вага продукту з одиничною упаковкою: 0.43 кг
Кількість сторінок: 192
Стан: Новий
Автор: Моніка Франья
Обкладинка: м'який
Рік видання: 2013
Видавництво: Преса Сілезького Університету
Номер видання: 1
Для замовлення та консультації: 0-800-352-362 044-350-23-62
МЕДІЙНА ОСВІТА ТА РЕКЛАМА. ТЕОРЕТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ..
медіаосвіта та реклама. Теоретичне дослідження ..

⭐⭐⭐⭐⭐

✅ автор: Моніка Франья

✅ Видавництво: Видавництво Сілезького університету

✅ сторінки: 196, формат: 248x174 мм

✅ Рік випуску: 2013, палітурка: буклет

✅ ISBN: 978-83-226-2194-3

✅ EAN: 9788322621943

✅ код: 622729 AT5

медіальна цивілізація, матеріалізований світ, опосередкована реальність-це всього лише кілька термінів сучасного середовища проживання людини. Не буде перебільшенням сказати, що ЗМІ сьогодні повсюдно. Їх розвиток ніколи не був таким швидким, і інструментарій не був таким широким. Для потенційного одержувача Засоби масової інформації є джерелом як можливостей, так і загроз. Медіа-освіта, що розуміється як медіа-освіта, для засобів масової інформації та засобів масової інформації, є відповіддю на виклики часу. Представлена книга-спроба наблизити читача до суті і стану медіаосвіти в Польщі, особливо в контексті шкільної освіти. Він також торкається проблеми реклами як переконливого повідомлення. Основною частиною роботи є аналіз результатів досліджень про вплив семінарів з медіаосвіти на прийом телевізійної реклами у школярів. Автор також прагне висловити думку шкільної спільноти в Сілезії про медіаосвіту. Видання адресоване в першу чергу науковцям, які цікавляться проблемою ЗМІ в контексті освіти, а також активним педагогам, педагогам, студентам.

Товар додано в корзину
Замовити дзвінок
Представник vidpravka зв'яжеться з вами щодо оформлення вашого замовлення.