КРИЗА В ЗМІ

КРИЗА В ЗМІ


946 грн.


Код:17087715531
Наявність: в наявності
Cтан: Новий
Заголовок: Криза зі ЗМІ
Носій: паперова книга
Мова публікації: польський
Вага продукту з одиничною упаковкою: 0.3 кг
Кількість сторінок: 206
Стан: Новий
Автор: Колективна робота
Обкладинка: м'який
Рік видання: 2024
Видавництво: Aspra
Номер видання: 1
Для замовлення та консультації: 0-800-352-362 044-350-23-62
КРИЗА В ЗМІ
криза в засобах масової інформації

⭐⭐⭐⭐⭐

✅ автор: Рафал Леснічак, Кшиштоф Степняк

✅ видавець: ASPRA

✅ сторінки: 206, формат: 239x162 мм

✅ Рік випуску: 2024, палітурка: Брошура

✅ ISBN: 9788382092868

✅ Ean: 9788382092868

✅ код: 602557 AT5

медіа-вимір кризи надихнув широко визнаних і шанованих в польському медіа-співтоваристві дослідників: Рафаля Леснічака і Кшиштофа Степняка на пошук відповідей на рудиментарні питання, пов'язані з кризою в ЗМІ. Рецензована монографія являє собою приклад зрілого, багатогранного дослідження цікавого, оригінального наукового питання, яке в польській літературі ще не дожило до окремої монографічної публікації (); вона характеризується винятковою актуальністю теми, оскільки вона вписується в перманентну кризу сучасного суспільства і, отже, кризу сучасних ЗМІ та журналістики. Можна навіть зробити висновок, що наука про соціальну комунікацію та засоби масової інформації є дочкою кризи. Автори монографії показують, що криза не має єдиної особи, тому вони аналізують кризу в ЗМІ з дуалістичної точки зору дослідження, виділяючи його універсальний вимір, що стосується всього суспільства, і частковий вимір, що стосується кризи католицької церкви в засобах масової інформації.З відгуків проф. д-ра hab. Тадеуш Кононук, загальновідомо, що криза в будь-якій формі є для ЗМІ відмінним матеріалом для привабливих відносин, грати роль влодаря думок і вирішувати імідж всіх і всього присутнього в навколишньому середовищі і, що не менш важливо, отримувати від цього прибуток. Таким чином, підготовка наукової публікації, що показує приклади та звивини участі ЗМІ у цьому брудному співіснуванні незліченних криз, є безперечно соціально цінним підприємством. Книга (...) збагачує існуючі досягнення і область знань про функціонування засобів масової інформації у все більш і більш виникаючих кризових ситуаціях навколо нас і навколо нас. Вона настільки важлива, що заснована на ряді результатів досліджень і аналізу, містить висновки і оцінки не тільки польського медіаринку, настільки упередженої поведінки в різних кризових ситуаціях. В опублікованих текстах використовується багата література предмета і представлені результати багатьох досі актуальних досліджень. Монографія також вводить в дискусію нові і важливі когнітивні елементи, присутні при створенні різних моделей вивчення як значущості, ролі, так і участі/суб'єктивного участі ЗМІ в кризової соціальної комунікації.З рецензії проф.
Товар додано в корзину
Замовити дзвінок
Представник vidpravka зв'яжеться з вами щодо оформлення вашого замовлення.