
КОМПЛЕКТ ДЛЯ ПІДТЯЖКИ СЕРІЙНОЇ ПІДВІСКИ LIFT + 2 ДЮЙМА GRAND VITARA II 2005-2015
8 569 грн.
це повний комплект для підйому підвіски в автомобілі Suzuki Grand Vitara II, що складається з передніх розпірок mc pherson разом зі штифтами і гайками, розпірок задніх амортизаторів і поліуретанових шайб задніх пружин. У цей комплект також входять дві захисні проставки для верхньої подушки передніх амортизаторів-вони повинні бути вставлені в центр сталевого проставки передніх Макферсонів. Підходить для 3-і 5-дверних версій і всіх версій двигуна.
набір покращує кути атаки, спуску і рампи, дозволяє встановлювати шини більшого розміру, не погіршуючи керованість автомобіля на асфальтованих кутах. Після установки цього ліфта автомобіль набагато легше справляється з подоланням великих позашляхових перешкод.
перевагою наших комплектів є також той факт, що в разі, коли амортизатори або пружини зношуються і будуть замінені, немає необхідності купувати набагато дорожчі ліфтові елементи, тому що для наших комплектів ми завжди встановлюємо амортизатори і серійні пружини, яких набагато більше вибір і набагато нижчі ціни, але, перш за все, немає проблем з їх доступністю.
Установка починається з демонтажу передніх колон mc pherson і вибивання з них кріпильних штифтів (зверху). На їх місце вбиваємо довші штифти з комплекту, надягаємо на них передні сталеві проставки разом невеликими проставками амортизаторів (верхнє кріплення) і все це прикручуємо до автомобіля. на задній осі надягаємо поліуретанові Шайби пружин, а Розпірки амортизаторів прикручуємо до їх верхнього кріплення. Для автомобілів з ксеноновими лампами необхідно розширити датчик вирівнювання світла на задній осі.
після установки ліфта необхідно провести вимірювання і, можливо, коригування геометрії підвіски.
у більшості випадків потрібні ексцентрикові гвинти для регулювання кута нахилу колеса 14 мм, які доступні в нашому іншому наборі.
цей комплект повністю безпечний, тому що спереду проставки скручуються спеціальними штифтами, які з'єднують між собою колону Макферсона, проставку і кузов автомобіля.
завдяки цьому все скручено і не тримається тільки на зварних швах, як в конкуруючих рішеннях, що значно впливає на безпеку водіння такого автомобіля, особливо при їзді по бездоріжжю, де сили, що діють на підвіску, набагато більше.
