✅ універсальний ніж. оснащений 18-міліметровим лезом з вуглецевої сталі. Застосування: для різання шпалер, картонних коробок, стрічок, кабелів, килимових покриттів.

JETCHEM DAS + DIESEL очищає впуск, дросель, EGR
1 419 грн.



Diesel Applicator Spray +(DAS+) з розпилювальною трубкою


цьогопродукту ви не знайдете На вокзалі, в автомобільному магазині або на полиці в гіпермаркеті. Його очищаюча формула розроблена для забезпечення ефективності та безпеки. Diesel Applicator Spray + рекомендується для дизельних двигунів , зокрема з турбонаддувом , такожз сажовими фільтрами . Підготовка для очищення окремих вузлів автомобіля, практичнобез їхдемонтажу . Специфіка проникає і очищає всю систему впуску, розчиняючи масляні відкладення і відкладення, у важкодоступних місцях. Залежно від виниклої проблеми, його можна подавати перед турбіною, інтеркулером, колектором, дросельною заслінкою або на клапан рециркуляції відпрацьованих газів. У кожному місці застосування засіб ефективно вирішує проблеми: із забрудненням турбіни, клапана EGR, дросельної заслінки, запечатаними і заблокованими лопатями змінної геометрії турбіни, склеюванням всмоктуючих клапанів і нерівномірною роботою двигуна.
Jetchem Diesel Applicator Spray+ - це професійна альтернатива, тому що в більшості двигунів розбирання компонентів стає все більш складною. нерідковключає в себе демонтаж ГРМ, паливної системи і багатьох інших елементів. Профілактична чистка в майстерні не завжди можлива. Це також часто дуже дорого через трудомістку роботу.
чим загрожує забруднення впуску?навіть в новому, правильно експлуатованому і обслуговуваному автомобілі, виробник допускає невелике відкладення масляного туману у впуску. Це мінімальна кількість масла, в старих автомобілях, з часом стає все більше і більше. До цього надходять вихлопні гази , що направляються з EGRu. Тоді утворюється суміш , яка перетворюється вжирну масу . Незабаром її фрагменти починають відриватися від стін колектора. І єдиний їхній шлях виходу - це камера згоряння. не допускайте такої ситуації, тому що ця жирна кашкапотрапляє на поршні, збільшуючи нагар на кільцях і в канавках поршня. чоловік надходить також в вихлоп, тобто в каталізатор або фільтри типу DPF. У перспективі часу, несприятливі ефекти викликають подряпини на циліндрах або запечатування будь-якого зкілець . Фільтр сажі також матиме проблеми з самоочисним згорянням.
найбільш поширені симптоми, які ми можемо усунути або уникнути за допомогою Diesel Applicator Spray +
проблеми, пов'язані з EGR (фото 1):
- "удушення" двигуна, невелика втрата потужності на більш високих оборотах.
- нерівномірна робота і обороти двигуна на холостому ходу.
- інтенсивне копання.
Примітка : перевірте герметичність системи в діапазоні негативного тиску. Хіба це не глюк. Очищення EGR не вирішить цю проблему.
на фотографіях: a-початковий стан елемента, b - після очищення
проблеми з дросельною заслінкою (фото 2):
- заїкання. Пульсація обертів.
- проблема з запуском автомобіля.
- підвищене Gorenje.
- гасне двигун при гальмуванні (наприклад, при наближенні до перехрестя зі світлофорами).
- затримка реакції при натисканні або відпуску педалі газу.
проблеми з колектором (фото 3):
- поперечний переріз каналу обмежений брудною слизом.
- встановлюються датчики, що знаходяться в системі.
- зменшення поперечного перерізу колектора обмежує кількість повітря, що подається в двигун.
- виникають перешкоди і завихрення в процесі обміну зарядами в циліндрі.
переваги та переваги після застосування Diesel Applicator Spray+:
- ви очищаєте систему або її компонент,без клопоту демонтаж двигуна.
- безпечний продукт . Разом з домішкамиперетворюєтьсяв летючі фракції, які все ще зберігають сильні чистячі властивості.утилізація відбувається в камері згоряння.
- хімічна очищення впускної системи є відмінним доповненням механічного очищення. Видаляє забруднення з важкодоступних місць.
- очищає дросельну заслінку, область клапанів і камеру згоряння , впускний колектор і турбіну.вирішує проблеми: нагаров в компонуванні, блокування лопатей змінної геометрії в турбо і пульсації оборотів і втрати потужності.
- чистийСистема впуску , це чисте згоряння і повернення до заводської економії палива.
- завдяки очищенню клапанів, усуває ефект диму "білий", свідчить про порушених пропорціях паливної суміші (занадто мала доза повітря по відношенню до палива).
- ви зменшуєте викиди вихлопних газів у навколишнє середовище.
- продукт позитивно впливає на очищення сажового фільтра DPF.
- розчиняє нагар , що залягає на днище поршня. Ви вирішите проблему "випадаючих" запалювання.
- допомагає поліпшити стиснення ігерметичність циліндрів .
- покращує культуру роботи двигуна і відновлює первісну динаміку, крутний момент і потужність. ви"Размуліруете" двигун або уникнете його профілактичне "замулювання".
- послаблює і видаляє жирні відкладення і бруд, відновлюючи правильне функціонування рухомих частин . Крім усього іншого, запобігає заїдання дросельної заслінки або клапана EGR.

процедура обслуговування: це професійний сервісний продукт, тому рекомендується дотримуватися процедури, розробленої спеціально для нього.
запобіжні заходи : увага! Операції очищення повинні виконуватися з підключеним витяжним пристроєм або на відкритому повітрі. При очищенні дизельних двигунів рекомендовані обороти повинні підтримуватися людиною, постійно займає місце за кермом. ні в якому разі не слід різко збільшувати обороти, що перевищують 3tys. об / хв, „перегазувати " під час очищення і відразу після неї.
перед кожним очищенням необхідно оцінити технічний стан системи впуску:
- негерметична, негерметична турбіна дискваліфікує автомобіль для очищення впускної системи.Чи>
- після усунення несправності турбіни залийте рідке масло з трубопроводів і інтеркулера.Чи>
- у разі залягання в проводах декількох сантиметрів шару домішок необхідно попередньо видалити домішки механічним способом. завдання препаратуне полягає у видаленні домішокЗ легко доступних місць . Але очищення недоступних куточків системи, таких як: область клапанів, внутрішня частина турбіни, камери згоряння, клапан рециркуляції відпрацьованих газів і т. д.< / Лі> вулик>
процедура очищення:
- запустіть двигун і доведіть його до робочої температури.
- виберіть місце застосування.
- турбокомпресор – за фільтром або безпосередньо всередині турбіни
- впускний колектор – зняти трубу перед колектором
- клапан EGR – дозувати безпосередньо
- дросельна заслінка, сідла клапана, камера згоряння – додаток безпосередньо на дроселі
- підтримувати обороти двигуна в інтервалі прибл.1500 / хв. і дуже м'яко почати застосування препарату. У коротких чергах , спостерігаючи поведінка двигуна. Після застосування препарату обороти можуть трохи збільшитися. Ви повинні зменшити це збільшенняза допомогою педалі газу. А також почекати з іншим додатком, поки обороти не повернуться до попереднього значення.спрей викликає легке" удушення " двигуна.уникайте додатки безпосередньона витратомір .
- після споживання ОК.половину упаковки, можна почекати ОК. 2-3 хвилини і вимкніть двигун на ОК. 10 хвилин, щоб осад пом'якшився. Потім запустити двигун знову.
- тримайте обороти двигуна в межах 2000-2500 об/хв протягом прибл. хвилина. Для ще хвилину тримати двигун на холостому ходу. Повторіть ці діїпослідовно . В цей час можливий сильний дим і неприємний запах з вихлопної труби.
- через ОК.5 хв залишити двигун працює. Після закінчення першої хвилини, ви повинні підняти обороти двигуна до максимуму 3000 об/хв. Через останню хвилину двигун повинен працювати на холостому ходу.
- вимкніть двигун . Зберіть систему впуску. Ми рекомендуємо провести тест-драйв з оборотами двигуна вище 2000 об/хв.
- очищення повторюватипрофілактично кожні 15tys . км. використовуючи для цього мінімум половину консервної банки препарату. Бажано перед Заміна масла.


acomp, представляючи бренд Jetchem , поставив його на рівень, якого не досягають виробники продуктів типу "home hobby" або напівпрофесійних. Дешево і широко доступно.
продукції Jetchem ви не знайдете на вокзалі, в автомобільному магазині або на полиці в гіпермаркеті. Jetchem-це спеціалізований бренд майстерні. Це Лінія сервісних ополіскувачів, присадок до палива і масел, засобів для обслуговування кондиціонера, Системи охолодження або вихлопної системи. Співпраця з партнерами з Німеччини, Великобританії, Норвегії, Швеції, Росії, Іспанії, Словаччини.
продукти використовуються сервісами Volvo, DAF, MAN або Scania і багатьма незалежними сервісами. Використовується в сервісах в якості професійних продуктів, що забезпечують високу концентрацію активного агента, але безпечних для кожного елемента автомобіля.
Jetchem-це Полиця вищої якості, де зарезервовано місце для таких сервісних брендів, як FORTE (ITW), TUNAP або BluechemGROUP

заборонено копіювати, змінювати і поширювати розміщені на сайті Тексти, фотографії, графіку, проекти і т.д. під загрозою юридичних санкцій. Це інтелектуальна власність, що охороняється відповідно до Закону від 4 лютого 1994 року Про авторське право та суміжні права (DZ. U.1994 N 24 POS. 83 з пізн. розум.).
