
І я ніколи не ходив до школи-Андре Стерн
1 067 грн.

" перше питання, яке я завжди чую, звучить так: чи не відчували ви відсутність інших дітей?"
за ним слідують наступні: "чому ваші батьки вирішили не відправляти дітей до школи? Чи означає Це, що ви не ходили до школи, що цілий день сиділи з ними вдома? А якби ви хотіли стати лікарем, адвокатом, інженером або архітектором? я не хочу відмовлятися від кар'єри, щоб займатися освітою дітей. Не всі діти можуть вчитися так, як ви – деяких потрібно заганяти в кут. У нього недостатньо знань, щоб самостійно виховувати дитину. Але для цього потрібні гроші!"- Андре Стерн.
У цій книзі Андре Стерн розповідає свою історію-історію дитини, яка ніколи не ходила до школи. Барвистим ,невимушеним та грайливим способом він описує, як у вільний час займався математикою та технікою так само інтенсивно, як літературою, грою на гітарі та мовами. таким чином, його дитинство було багатим досвідом навчання, але в той же час вільним від стресу, конкуренції, тиску і боротьби за хороші оцінки.
"... і я ніколи не ходив до школи " не містить готових рішень. Це просто дуже особиста історія щасливої дитини, яка могла б безперешкодно розкрити і розвинути свої таланти, щоб вирости в всебічно освіченої, творчої, успішної людини, яким сьогодні є Андре Стерн.

сер Кен Робінсон
“...і я ніколи не ходив до школи " - пристрасний маніфест, що закликає до змін в освіті, основою яких є досвід навчання без школи Андре і цінні ідеї зі світу мистецтва і науки. Андре Стерн-відомий художник, педагог і люблячий батько-показує, як кожна дитина може рости і процвітати, коли ми розуміємо як те, як він вчиться, так і те, що його мотивує, і коли ми забезпечуємо йому найкращі умови для зростання.
Гретель – czytoczary.pl
це історія про те, скільки "може" дитячий мозок за умови, що ми – дорослі не почнемо його турбувати. І, як я і передбачав, ця книга заражає цікавістю світу і викликає миттєвий вибух уяви. Тому я настійно рекомендую читати і дивитися його разом з дітьми.
Єлизавета Бінсвангер – Стефанська- racjonalista.pl
повинен сказати, що зі зростаючою заздрістю я читала біографію Андре Штерна. Щоб я так могла! Тому що я теж вчилася так само. Мене цікавила якась тема, я її вивчала (на щастя, мої батьки це розуміли). Школа була для мене даниною, яку я повинна була заплатити суспільству, у мене не було вибору. Але якби у мене було, я б, звичайно, вміла сьогодні набагато більше, навіть якби вміла. Я пропоную подумати про це батькам, і якщо ви не обов'язково відразу заберете дитину зі школи, то принаймні зверніть увагу на те, щоб не переривати дитину заняттям, на якому він зосереджений.
" Доброго ранку! Мене звуть Андре, мені чотири роки, я хлопчик, я не їм солодощів і не ходжу в школу!”. Маленький Андре виробив цю фразу, щоб відповісти дорослим, які запитували його, чому він вільно бігає в той час, коли інші діти знаходяться в школі. Остання його частина викликала-і до цього дня викликає-деяке хвилювання.
що буде з дитиною, яка виросте далеко від школи, без стресу, конкуренції, навчальної програми або посилання на будь-яке середнє значення?
історія Андре Стерна відповідає на це питання. Це дозволяє нам відкинути деякі упереджені припущення: відсутність шкільної освіти не призводить до того, що ви стаєте неписьменним, антисоціальним і некомпетентним дикуном, а можливості для отримання знань і досягнення успіху численні і несподівані.
Андре Штерн не виріс у багатій, привілейованій родині. Його розповідь дає всім нам свободу робити особистий вибір, з повним усвідомленням і знанням широкого спектру можливостей, які існують за межами традиційного шкільної освіти.
У Європі сьогодні ведуться дебати про те, чи не чинять шкільні системи занадто великого тиску на наших дітей. Книга Андре Стерна є важливим голосом у цій дискусії.
ця книга не хвалить жодного методу, не містить чудодійного рецепту. Це також не підручник нонконформізму чи критика школи. Це свідчення, джерело натхнення, заклик до свободи, різноманітності та довіри.
" коли у мене було бажання, я міг вивчати німецьку мову кожен день протягом шести годин без перерви, і ніхто не говорив мені через сорок п'ять хвилин, що час минув, і я повинен зайнятися математикою або біологією.
мені ніколи не доводилося стикатися з питанням,з якого предмету Я слабкий, щоб знати, що я повинен вдосконалювати – я міг би робити прямо протилежне: я міг удосконалювати те, що мене захоплювало, і nbsp;в чому я вже був хороший, і я міг би стати ще краще. Сьогодні у мене немає ніяких побоювань з приводу можливих недоліків, тому що я знаю, що те, що я не дізнаюся, я дізнаюся в почутті щастя.
я був дуже звичайною дитиною. Будь-яка дитина може випробувати щось подібне. Для цього не потрібне спеціально підготовлене середовище-достатньо ентузіазму. Свобода, довіра, повага та час також необхідні. Не більше, але і не менше. Все це знаходиться в межах досяжності, також доступно для батьків, позбавлених коштів, і для так званих "неосвічених груп". Все інше вносить дитина. І це дуже збагачує всю сім'ю", - Андре Стерн.

" нікого не дивує, що індивідуальним, непомітним чином ми вивчаємо рідні мови, в утробі сім'ї, у відповідності зі своїм власним ритмом. Чому ж тоді дивним вважається той факт, що я точно так же навчився читати і писати?"
"вибір, який надається молодим батькам, не виходить за рамки можливості відправити дітей в приватну або державну школу і зміцнює їх віру в те, що відмова від відвідування школи-це прямий шлях до неписьменності і безробіття".
"справжнє навчання глибоко вкорінене у повсякденному житті. Його базова, Розширена або „професійна " версія не існує. Йому чужі зумовлені терміни, також немає терміну придатності-їх можна використовувати відразу. Він не знає ні ієрархії, ні хронології. Він не відходить убік під час перерви або відвідування кінотеатру, але він дорослішає, росте і вдосконалюється з кожним заняттям, вдень і вночі".
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ – Анна к.
захоплююча історія про довіру, побудову відносин і нескінченний ентузіазм. Про те, наскільки захоплюючим може бути пізнання світу без тиску і тимчасових обмежень, коли дитина сама може вирішувати, що він хоче робити в даний момент і які навички розвивати. Історія Андре Стерна є надзвичайно цінним свідченням того, наскільки великий потенціал прихований у наших дітей і що може статися, якщо ми (дорослі) дозволимо йому розвиватися.
відмінна книга, рекомендую кожному батькові 🙂
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ – Юлія п.
незалежно від того, відправляємо ми дітей до школи чи ні, варто вивчити цю історію, щоб позбутися тиску "скільки нам потрібно вчити дітей/на які додаткові заняття ще записати, щоб у них був кращий початок"... змінює підхід до навчання, але, можливо, ще більше спонукає до іншого мислення про виховання своїх дітей. Моя книга вся поза увагою, я відчуваю, що буду до неї повертатися.


Андре Стерн (народився в 1971 році в Парижі) ніколи не ходив до школи; він музикант, композитор, майстер з виготовлення гітар, журналіст, автор книг і всесвітньо відомий оратор; він син Арно Стерна, педагога і дослідника, творця Малорта.
він був одним з головних героїв документального фільму "алфавіт" (2013) режисера Ервіна Вагенхофера, що сприяло його міжнародній популярності.сьогодні він читає лекції, проводить семінари, співпрацює зі школами та коледжами, пише книги про дитинство та роль ентузіазму та веселощів у розвитку.
Андре також є головою Інституту Арно Стерна, який займається розвитком досягнень його батька, а також навчанням і пропагандою концепцій живописних майстерень Малорта.
він живе у Франції з дружиною та двома дітьми, які також не ходять до школи.