DATA MINING Інтелектуальний аналіз даних у соціальних мережах випуск III m KLASSEN M A RUSSELL
Інтернет не можна розглядати тільки як створення техніки. Створення цієї мережі призвело до розвитку різних соціальних явищ. Соціальні мережі заслуговують на особливу увагу з цієї точки зору. Вони є джерелом інформації, яка, при правильному використанні, може принести хороший дохід. Вони також можуть дати відповіді на багато питань, що задаються вченими з різних галузей. Просто вивчення цих даних приносить багато задоволення та радості. Дивно те, що підготовка набору необхідних інструментів і навчання їх використанню займає дуже мало часу і не вимагає особливих талантів!
це третє, оновлене видання Популярного довідника для людей, які хочуть зайнятися видобутком даних з соціальних мереж. Сюди включені зміни API, внесені в окремі платформи, і додана глава про дослідження Instagram. Ви дізнаєтеся, як за допомогою даних соціальних мереж визначити мережу зв'язків користувачів, з'ясувати, хто про що говорить і де він знаходиться. Вміст багато проілюстровано прикладами коду Python, а також файлами Jupyter Notebook або контейнерами Docker. Цікавим елементом книги є колекція рецептів для вирішення конкретних проблем з Twitter.
у цій книзі, серед іншого:
введення в світ соціальних мереж
наближення багатства даних, що містяться в соціальних мережах
видобуток даних за допомогою інструментів Python 3
найкращі методи видобутку даних, включаючи коефіцієнти TFIDF, подібність косинусів та розпізнавання зображень
створення візуалізації отриманих даних
яку інформацію ви знайдете сьогодні завдяки даним Facebook?
книга доступна з 15.10.2019