синхронно-послідовне навчання читання
- виробник: Центр Краківського методу
- автор: Агата Дембицька-Цешинська
- дата виходу: 2015
- ISBN: 9788364957017
- сторінки: 12
- обкладинка: тверда обкладинка
- каталожний номер: 27033
синхронно-послідовне навчання читання
це друга книга з Серії "я читаю мамі і татові"під назвою "у лісі і на лузі".
до буклету додаються картки тварин та окремі картки з підписами звукових виразів.
" сучасні діти вже в дошкільному віці цікавляться печаткою. Вони часто "читають" тексти з власних книжок або газет своїх батьків. Корисно використати цей час і навчити дітей розшифровувати письмові тексти, коли ця навичка сприймається як магічна. Відсутність шкільного примусу, спонтанні дії, відчуття відкриття чогось нового дадуть дітям можливість формувати творчість, абстрактне мислення і підготувати до вивчення іноземних мов.
розуміння прочитаного дасть дитині можливість розвинути розумне використання Інтернету, швидкий пошук актуальних новин, ефективне придбання нових знань.
нейробіологічні дослідження підтвердили, що навчання читання є найбільш ефективним, починаючи з одночасних навичок (права півкуля мозку) до послідовних навичок (ліва півкуля мозку). Права кора швидко розпізнає голосні, ономатопеїчні вирази, іменники в називному відмінку, а ліва кора з розумінням читає нові слова і пропозиції.
У книжці "у лісі і на лузі" невеликий читач представляє комах і тварин, характерних для польських лісів і лугів. Послідовно застосовувані принципи синхронно-послідовного навчання читанню®, тобто шрифт без зарубок, з - характерною для методу - точкою над голосною і білою печаткою на сильно контрастному тлі, дозволяє маленьким дітям зосередитися на тексті і полегшує запам'ятовування.
маленькі читачі спочатку повторюють озвучені батьками, бабусями і дідусями або старшими братами і сестрами фрази, потім вказують відповідний підпис і, нарешті, самі читають текст. Завдяки ранньому навчанню читання діти будуть відчувати радість оволодіння "дорослими" навичками, що в майбутньому дозволить їм приймати нові виклики, розвивати самооцінку і досягати освітніх успіхів."
проф.